1d
امروز هم #عاشوراستبعضی‌ها باید بروند تا «طیّب‌ها» بمانند و بعضی‌ها باید بمانند تا «اشقیاء» در مقابلشان صف بکشند.ما اهلِ فریادِ روزیم، نه اهلِ سازشِ شب. هر جا حق است، یاوریم. هر جا باطل است، ایستاده‌ایم.
افرین مرحباحق
10:47 - 4 تیر 1405

2 Views