امروز هم #عاشوراستبعضی‌ها باید بروند تا «طیّب‌ها» بمانند و بعضی‌ها باید بمانند تا «اشقیاء» در مقابلشان صف بکشند.ما اهلِ فریادِ روزیم، نه اهلِ سازشِ شب. هر جا حق است، یاوریم. هر جا باطل است، ایستاده‌ایم.
10:43 - 25 June 2026



2 Replies

Profile picture of ‌تی تی‌
Replying to
افرین مرحباحق

Profile picture of ‌راز زندگی‌
Replying to
جمهوری اسلامی ایران حرم ماست...❤️