بعضی چقدر احمق هستند خوب نترس جواب بدهتوهین میکنند بعدآ از ترس آدم را مسدود میکندنکشی شجاع نکشی دلاورم. مددی

iri@vahid51azizi20 February 2026بعضی چقدر احمق هستند خوب نترس جواب بدهتوهین میکنند بعدآ از ترس آدم را مسدود میکندنکشی شجاع نکشی دلاورم. مددی
@vahid51azizi19 February 2026جالبهتوی ایتا و ویراستی نه ناو هواپیمابر ترس داره نه جنگندهها امریکایی
@vahid51azizi12 February 2026بحرین اعلام کرده در صورت حمله ایران به پایگاه آمریکا در خاکش ساکت نخواهد مانند 😂😂😂😂😂😂😂😂