شماصدای مردمید! ومردم یعنی من وقبیله من ! بقیه لایق هر اهانتی که من بخوام هستند! اگه واقعا به شهدا علاقه دارید،میدانید قیامتی هم هست که بایدجواب همه چیز را بدهیم.طرفداران دکتر جلیلی همه جمع میشوندوبایدهمه اهانتهائی که کردید را،اثبات کنید.برای دنیای زالوهای اتاق بازرگانی ورانت خواران آخرت رافنا ندهید