چیشده؟ 😐💔
iriThis post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
waiting Replied
@Alishogheenezhad9 July 2024Replying to andبجای دولت سایه بره به گند سال 92 و 1403 خودش فکر کنه دوبار با لجاجت و اینکه ایشان اصلح هستند مملکت رو دو دستی تقدیم اصلاحات کردنتمام تحلیل ها و پیش بینی ها میگفت اگر دور اول به نفع قالیباف کنار میکشید مطئمنن الان رئیس جمهور انقلابی تو پاستور بود نه پزشکیان خدا به ملت رحم کنه
@vahidazizi6 July 2024بزرگترین نه ملت به تحجریت،نه به تحریم،فیلترینگ و گشت ارشاد بود!ملت نشان دادخواهان تحول جدی در وضعیت حکمرانی درکشورند!مردم اعتدال واصلاح رابر انفعال ترجیح دادند!مردم به روشنی دراین همهپرسی ملی،به دیدگاه تعامل سازنده باجهان و بهرهگیری ازدیپلماسی هوشمندانه وعزتمندانه واحیاء توافق برجام رأی دادند.
@waiting_05187 July 2024Replying to andاره خب بایدم باشن وقتی رئیس جمهورشون!! نیومده حکم اعدام میداد
@vahidazizi6 July 2024احترام و انتخاب تک تک اون افراد محفوظ هست اونها هموطنان ما هستند و باید صدای اونها هم بود.مگه ما مردم جدای از هم هستیم، همه ما یکی هستیم نگرش های سیاسی ما فرق داره.و مراد من از «نه» اون مسؤلین افراطی هست که کشور رو میخواستن و میخوان به انزوا ببرن.
@waiting_05187 July 2024Replying toمگه فقط امریکا کشوره؟ هزار و یک کشور دیگه هستن که میتونیم امریکا رو کنار بذاریم و با اونا در ارتباط باشیم و در انزوا نباشیم. این اقایون هشت سال نشون دادن کاری از دستشون برنمیادوقتی اقای پزشکیان هنوز درکی از بدهکار و طلبکار ندارن، خدا به همه ما رحم کنه!
waiting Replied
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@waiting_05185 July 2024Replying toهشت سال وقت داشتن، گند زدن به همه چی، هرکار تو اون هشت سال کردن تو دولت پزشکیانم میکنن#نه_به_دولت_سوم_روحانی
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@waiting_05182 July 2024Replying toجلیلی خیلی طوفانی شروع کرد، حیای بچه دریده شد اروم باش مرد تو با ادبت شرمندش کردی
This post was deleted by the post author.
@waiting_051830 June 2024Replying toاره برای دختراتون گشت ارشاد زدن، الانم گولشون میزنن پاشین برین رای بدین بهش هشت سال بدبختی دوباره برگرده
This post was deleted by the post author.
waiting Replied
@drpezeshkian23 June 2024من ۳۰ سال پای بچههام ایستادم، کاری کردم که نبود مادرشون رو حس نکنند.امروز ایران خونهی منه. دخترهای ایران دختر من هستن، پسرها هم.قول میدم پای همهشون بایستم…5 MB
This post was deleted by the post author.