بعدازتجاوزمجددارتش تروریستی آمریکا به دکل‌مخابراتی در سیریک هرمزگان، بازم وبرای چندمین بار بیانیه نیروهای مسلح منتشر شدکه؛ در صورت تکرارتجاوز پاسخ کوبنده‌ای به دشمن میدیم.احتمالا دکل مخابراتی هم نقض آتش‌بس تلقی نمیشه.
16:13 - 11 خرداد 1405

325 Views