ا
امیدعلی گودرزیانی
@ya_mahdi1357
بعدازتجاوزمجددارتش تروریستی آمریکا به دکلمخابراتی در سیریک هرمزگان، بازم وبرای چندمین بار بیانیه نیروهای مسلح منتشر شدکه؛ در صورت تکرارتجاوز پاسخ کوبندهای به دشمن میدیم.
احتمالا دکل مخابراتی هم نقض آتشبس تلقی نمیشه.
16:13 - 11 خرداد 1405
325
Views
Replying to
@ya_mahdi1357