10 May 2023
امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق #بازنشستگان_مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.
با سپرده های مردم طرف وامهای میلیاردی میگیره و میبره سفته بازی و سوداگری و... فردای قیامت یقه امثال مسئولینی که برخوردنمیکنندرا میلیونها نفر خواهند گرفت که چرا بعنوان مسئول چرا برخوردنکردید حق الناس شوخی نیست بخدا آتش جهنم را نخریم برای خود
22:42 - 10 May 2023

28 Views