آقای #پزشکیان برای مردم و #برای_ایران کار کنید، #شعار ندهید.#ناترازی_انرژی را حل کنید.قوه قضائیه باید با #مفاسد_اقتصادی برخورد کند، این یک #مطالبه_ملی است.مماشات، تعارف، پارتی بازی، اون باباش اینه، اون آقازاده اینه، ممنوووووع.کشور در حالت جنگی قرار داره، می فهمی آقای #قوه_قضائیه؟!
6 MB