واقعا خاااک بر سر این صدا و سیما مه تا کسی حرف حقی بزنه ازش خداحافظی میکنن
@yasbineshan22 March 2025Replying toواقعا خاااک بر سر این صدا و سیما مه تا کسی حرف حقی بزنه ازش خداحافظی میکنن
@user17259903717122 April 2025Replying toسلام بر رستگانآخ که چقدر خوب میشه اگه جناب پزشکیان *به قانون احترام بذاره و بشایستگی بهش عمل کنه ! ** به نمایندگی از جمهور کشور رو اداره کنه نه به نمایندگی بخشی از جمهور !***به عوامل-اش دستور بده کار مردم رو بدرستی راه بندازن و چوب لا چرخ زندگی مردم نذارن**** خودش و خودش بر کار عوامل نظارت کنه
@Nooralanoor15 August 2025Replying toچه کشکی چه پشمی !پزشکیان ودارو دسته ش برای کار کردن نیومدن امدن آتش بزنن به مملکت