20 May 2024
بچه ها چتونهاگه به گریه باشه اگه به غصه باشه من هم هستم مصمم تر اما مگه آقا سید و همراهاش گریه کن میخواد نه خواهر من نه برادر عزیز من بلند شین رو پاهاتون واسین طوری درس بخونین که اسمتون بره تو لیست ترور نه تو لیست شهریوریه بسم الله یه یاعلی زیر همین ویراست بنویسین واسین پای درساتون پس بسم الله
@Hajarm20 May 2024
Replying to
یا علی، بسم الله
علی یارتون😎😎
19:57 - 20 May 2024

15 Views