تا چند روزه قبل تنگه بسته بود لبنان که میرفت زیر ضرب ما هم موشک هارو آماده میکردیم که بزنیم رژیم عقب میرفت الان اما تنگه که باز شده لبنان میره زیر ضرب بیانیه میاد تهدید میکنن تنگه رو میبندیم به همین راحتی یه قدم مهم عقب رفتیم
نه فعلاً فقط آتشش خاموش شده!! متأسفانه دولت بنا نداره از ظرفیت بالای تنگه درست استفاده کنه!؟؟؟