26 April 2026
تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم و‌خونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭
بحث سوتیاتونه یکی از بچه های ما (دبیرستانییم) درویش رو خوند دَرویِش...یکی دیگه هم تو راهنمایی مثنوی معنوی مولوی رو خوند:مَ ث نو یِ مَع نو یِ مُلوی...به حاتم طایی هم گفت حاتم طلایی!
16:15 - 26 April 2026

5 Reactions
151 Views


1 Reply

Profile picture of ‌داریان🥑‌
@Daarian26 April 2026
Replying to
دلم کبابش شد😂😂😂