اقتصاد نئولیبرالی که توسط صندوق بین المللی پول به کشورها دیکته میشود باعث تمام بدبختی ما درتمام این سالها بوده است مرگ بر اقتصاد امریکایی مرگ بر اقتصاد دلاری ...مرگ بر رها کردن بازار ....مرگ بر همه کسانی که اقتصاد نئولیبرالی را در کشور ما اجرا کردند ومردم را به خاک سیاه نشاندند#خونخواهی_رهبر_شهید