جواب روسای سه قوه به رهبر عزیزمان رییس جمهور رییس مجلس ،رییس قوه قضاییه ...سخنان شما را شنیدیم اما ما کار خودنون رو میکنیم ..این اقایون همینقدر ولایت پذیری دارند
iri@z_binesh9 June 2026اقتصاد نئولیبرالی که توسط صندوق بین المللی پول به کشورها دیکته میشود باعث تمام بدبختی ما درتمام این سالها بوده است مرگ بر اقتصاد امریکایی مرگ بر اقتصاد دلاری ...مرگ بر رها کردن بازار ....مرگ بر همه کسانی که اقتصاد نئولیبرالی را در کشور ما اجرا کردند ومردم را به خاک سیاه نشاندند#خونخواهی_رهبر_شهید
@z_binesh9 June 2026وخداوند اصلاح طلبان را آفرید که از یک سوراخ هزار بار گزیده شوند ...آفرید تا معنای ذلت و حقیر شدن نزد امریکا تعبیر شود آفرید تا گاو شیرده را تجربه کنند وآفرید تا ملت ایران را بدبخت کنند#خونخواهی_رهبر_شهید
@z_binesh8 June 2026خدایا خودت اصلاح طلبان حقیر رو نیست ونابود کن📌 نبویان در «برنامه خیابان انقلاب» :جای تعجب است که ایران پیشنهاد واگذاری تنگۀ هرمز را داده است!! 😳.#انتشار_حداکثری7 MB
@z_binesh8 June 2026یا صاحب الزمان ..توخودت میدانی که چقدر دلمان از دست این دولت ضعیف وحقیر وذلت پذیر خون است توخودت میدانی چقدر دلمان از دست اصلاح طلبان امریکا پرست وغرب پرست خون است خودت به فریادمان برس ...مردم لبنان در رنج وسختی ...وحملات وحشیانه علیه انها انجام میشود اینجا دیپلماسی ضعف وذلت به دنبال مذاکره هست
@z_binesh26 May 2026دلمون خونه از قبیله بزدل اصلاحاتReplying to✍ ۱۸ ساعت گذشته و در میانه مثلا مذاکرات کذایی،به خاک کشورمان درجنوب و خلیج فارس علناً و رسما تجاوز کردن!حیرت آورست این حجم از بیتفاوتی نامسئولان و کاسبان مذاکره، تحریم، انتخابات و جنگ؛ نسبت به تجاوز به حریم ایرانکجای این شب تیره بیاویزیم...قبای ژِنده خود را ؟!
@z_binesh23 May 2026برای منم سواله اقای پزشکیان تا حالا گفتی انتقام خون رهبر رو میگیریم تا حالا شده ترامپ رو به ترور تهدید کنی ایا ارزشی برای رهبر جامعه قائل هستید ....کی از شر شما خلاص میشیمچرا در ادبیات سیاسیون هیچ حرفی از #خونخواهی_امام_شهید نیست ؟!
@z_binesh20 May 2026اصلاح طلبانی که ۴۰ ساله اقتصاد رو ویران کردند خدا از روی زمین برشون داره🔷۱۷ تیر ۱۴۰۲ غلامرضا نوری قزلجه نماینده سابق مجلس به تورم ۳۷ درصدی مواد غذایی توی دولت شهید رئیسی اعتراض کرد و به دولت تهمت بست!Show this thread
@z_binesh3 May 2026خدایا خودت شاهد باش هیچ کس رو مریض نکنReplying toویزیت متخصص نزدیک ۶۰۰هزار تومن زمانبر انجام ویزیت نهایتا ۵ دقیقه حداقل روزمزدی کارگر حدود ۶۰۰تومن ،مدت زمانبر ۸ساعت
@z_binesh2 May 2026چرا درس نمیگیریم چرا دلمون برای مردم خودمون که همیشه پای کار این انقلاب هستن نمیسوزه این مردم چقد نجیب وشریف هستن که دولت با اقتصاد نئولیبرالی خانه برانداز پاشو روی حلقوم مردم گذاشته ومردم همچنان ازش حمایت میکنتد...ای خدا😔دو هفته پیش از شورش دیماه؛ گفت و گو با خیابان جمهوری: به همه کسانی که تعلق به انقلاب اسلامی دارند هشدار میدهم که در حال ورود به نقطه قرمز هستیم▪️ سوریه، مصر، لیبی و یمن مانند ما اجرای سیاستهای اقتصاد نئولیبرال را دنبال کردند و به اینجا رسیدند!▪️ حذف یارانهها، خصوصیسازی درمان و آموزش، آزادسازی…Show more12 MB