🔴 مسوولان محترم مذاکرات: اگر درمورد بند مربوط به لبنان عقب نشینی کنید و نقض اشکار را نادیده بگیرید، و دشمن سستی شما را ببیند، قطعا نقد کردن سایر بندها مثل رفع تحریمها، آزاد کردن پولها و....غیر ممکن خواهد بود....
🚨هشدار شدیددر افکار شعام و تیم مذاکرهکننده چه میگذرد؟حتی اگر مذاکرهای برای هستهای در آینده وجود داشته باشد با چه اجازهای وقتی هنوز توافقی امضا نشده پای جاسوسان و نفوذیهای دشمن را به تاسیسات آسیبدیده و بشدت حساس کشور باز میکنید؟شماها چه کسانی هستید؟رسماً سربازان اسرائیل و آمریکایید؟