آقای پزشکیان!من باورنمی کنم که این حرفهای حاشیه داروهزینه سازکه می زنی ازسرسادگی ویابداهه گویی باشد.همین حرفها روزگاری یکی راکه در #صدر بود،به زیرآورد.۴۵سال ازآن تاریخ می گذرد...
3dآقای پزشکیان!من باورنمی کنم که این حرفهای حاشیه داروهزینه سازکه می زنی ازسرسادگی ویابداهه گویی باشد.همین حرفها روزگاری یکی راکه در #صدر بود،به زیرآورد.۴۵سال ازآن تاریخ می گذرد...
🚨این سخنان مزخرف و اراجیف توسط شخصی که متاسفانه بالاترین مقام اجرایی کشور رو دارد فقط پالس شکست و ضعف و تسلیم به دشمن منتقل میکند و عمدی هم هست تا رهبر رو در معرض ترور رسانهای و فیزیکی قرار دهد.این موجود شیاد و بی کفایت باید فوراً فوراً عزل و محاکمه شود!ببینید چندین باره داریم هشدار میدیم.