4 مهر 1402
اگر متهم به نژاد پرستی نمی شم . نمی خوان برای مهاجرین #غیرقانونی فکری کنن؟ 🙂(ساماندهی و ثبت اتباع #غیرقانونی )خیلی هاشون هم تفکر ضد شیعه دارن به جز مشکلاتی که ایجاد کردن.(لطفا بحث فاطمیون رو پیش نکشید با تشکر)
Profile picture of ‌Omme_zeinab‌
@Mrs_ghanbari4 مهر 1402
Replying to
اینکه مهاجرت افغان ها زیاد شده درست ..اما یکم این پیام هایی که ماما هستم پرستارهستم و.... از این قبیل مسخره و بدور از واقعیت ... همشون هم از استوری و دایرکت های اینستاگرام ....
قبول کنین تلنگر خوبیه هر چند رسانه های معاند سعی دارن بقبولونن می شه افغانیها تابعیت ایران بگیرن و جمعیت ایران خوبه،
15:06 - 4 مهر 1402

826 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Omme_zeinab‌
@Mrs_ghanbari4 مهر 1402
Replying to and
بله تلنگر خوبی که رهبر عزیزمان از فرزنداوری میفرمایند اما در خواب در رفته ایم... تلنگر برای چه کسانی خوب هست که قصد اگاه شدن داشته باشن ... من از اول هم گفتم که کتمان مهاجرت بی رویه افغان نیستم