⭕ ایران قوی است چرا!؟آمریکا را پای میز مذاکره آورد و با ادبیات تلویحی گفت: تو ضعیف هستی.ما زمان را میخریم و آمادگی خود را قوی تر می کنیم.این قدرت نوین جمهوری اسلامی به برکت مدیریت هوشمندانه و عاقلانه آیت الله خامنه ای است.
4 MB
@monadee11 February 2026Replying to andبه نظرم، مذاکرات برای خواص یک فتنه شده است.وقتی سخنان پیشین پرچمدارمان را کنار دستور حمایت از مسئولان و دولت می گذارم، به این نتیجه می رسم:حمایت یعنی پشتیبانی از نیرویی که وارد میدان خطر می شود.مذاکره و جنگ و اقتصاد و امنیت، میدان خطر است، و به پشتیبانی ملّت نیاز دارد.این امر ولی است.#حامی🇮🇷