ولی از فردا تا دو هفته خیابونا رو خالی نکنید و شیرینی و شربت پخش کنید و به این #جنایتکاران اپستینی #خونخوار و آدم خوار اصلا اعتماد نکنید ...#خیابان، خیابان، خیابان
8 April 2026ولی از فردا تا دو هفته خیابونا رو خالی نکنید و شیرینی و شربت پخش کنید و به این #جنایتکاران اپستینی #خونخوار و آدم خوار اصلا اعتماد نکنید ...#خیابان، خیابان، خیابان
@seyedebrahim_3138 April 2026Replying toولایت پذیری یادمون نره دوست عزیز ... صلح فقط با دستور مستقیم رهبر امکان پذیره ...