8 April 2026
ولی از فردا تا دو هفته خیابونا رو خالی نکنید و شیرینی و شربت پخش کنید و به این #جنایتکاران اپستینی #خونخوار و آدم خوار اصلا اعتماد نکنید ...#خیابان، خیابان، خیابان
که چی بشهشکست شیرینی ندارهرها کردن جنگ برده عین شکستو حتما غضب الهی به دنبال داره
04:31 - 8 April 2026

1 Reactions
174 Views


1 Reply

Profile picture of ‌seyedebrahim‌
@seyedebrahim_3138 April 2026
Replying to
ولایت پذیری یادمون نره دوست عزیز ... صلح فقط با دستور مستقیم رهبر امکان پذیره ...