میگفتم واقعنی دوسم داشتی؟قول داده بودی تنهام نزاری چرا تنهام گذاشتی؟مامانت راست میگفت که ازم متنفر بودی؟چرا روز آخر نیومدی ببینمت؟چرا باهام اینکارو کردی...براش تعریف میکردم تنهایی چی به سرم آورد...انقدرررر حرف دارم که باهاش بزنم کاش بیاد امشب💔
This post was deleted by the post author.