قشنگ توضیح بده
@AryaSirous22 May 2023Replying toاقای رائفی پور نئولیبرال های ریشی و سه تیغ کرده ایران این قدر گردن کلفت اند و رسانه و توان دارد علیزاده عددی نیست در مقابل لینها همان طوری که رئیس حمهوری عروسک خیمه شب بازی اینهاستولی شما متاسفانه گاهی از نئولیبرال ها حمایت کردید به جای حمایت از اقشار ضغیف یا امثال حبرئیلی، علیراده
@Mordad6722 May 2023Replying toاتفاقاًچند وقتی هست که این سوال ذهن بنده رو مشغول کردهکه هنوز هم معتقد هستید ،افزایش نقدینگی باعث تورم هست یا عدم پیمان سپاری صد در صدی ارزی صادر کنندگان ؟؟؟
@Mhdabd22 May 2023Replying toدر این زمینه واقعا نیاز به توضیح و روشنگری هست، خیلی از ما انقلابی ها و حزب اللهی ها هم نمی تونیم دقیق تشخیص بدیم، بالاخره کدوم نظر صحیحه
@Piroz22 May 2023Replying toخود کرده راتدبیر نیستخودمون از این مسئولین فاسد ، علیه سلام درست کردیم ،خودمان غول و مافیای خودرو و معدن درست کردیمخودمان هم باید این بت هارا بشکنیمحضرت آقا صدها بار بازبان بی زبانی فرمود که پشت ملت است
@HZAMANIM22 May 2023Replying toاز رویکرد اقتصادی که با تعدیل اقتصادی سال گذشته همراهی کرد بله مطلعایماز پشیمانی و پذیرفتن غلط بودن اون حمایت هنوز مطلع نشدیم
@Sara385a22 May 2023Replying toمطلع نبودیم در عرصه اقتصادی هم صاحبنظرید.. آنچه این روزها بر آن دو میگذرد حاصل ضعف تخصص و اشراف در حوزه ادعایی آنها است، نه صرفا پایمردی روی اصولشان، همان علتی که دقیقا برای شما هم صادق است.
@Mohammadi_ak22 May 2023Replying toسلام علیکم خوب به اشتباه بودن آنچه انجام شد هم معترف باشید نمیبینید مشکلات اقتصادی و موج سواری دلار بازان عرصه به اصطلاح تولید رو
@Ghavam22 May 2023Replying toیکزمان حاکمیت مانندطاغوت بود،بله هزینه دادن خوب بودولی امروزبابت نقدوانتقادبه هرشکل رسانه ای،مکتوب،حضوراجتماعی مدیریت شده بطوریکه صدای آن شنیده وتوجه شود،هزینه دادن یعنی خفه شدن.مثلااعتراض بابطال قانون تغییرساعت یامصوبه ش ع کار که بادیکته دولت وبتلافی سال قبل مزدکارگروکارگرانبازنشسته راضایع کردند
@Heydari_pro22 May 2023Replying toاستادمیشه رویکرد اقتصادیتون رو تبیین کنید؛ یا مقاله ای در موردش معرفی کنید؟
@H_karimi6322 May 2023Replying toچرا این مناظره باید بین #علیز و جریان لیبرال باشه؟نظرات اقتصادی جریان انقلابی داخل قابل دفاع نبود؟ لا اقل بشینید بین نظریات خودتون یه جمع بندی کنید ببینید چی درسته؟الان ما که اقتصاد نمیدونیم باید پی حرف کی رو بگیریم؟از چه اندیشه اقتصادی حمایت کنیم؟
@Mehdi11322 May 2023Replying toاگر یارانه پولی حدف میشد خیلی خوب میشد یارانه طبق نظر خودتون بنزین میشد
@Mojtahedi22 May 2023Replying toدر اقتصادایران بیشتراز آنکه مشکل لیبرال وغیرلیبرال وانقلابی واسلامی باشد،بحث نبود مدیریت و نظارت درست،است.اگرواقعا یکی ازاینهادرست اجرامیشد،شایدوضع کمی بهترازاین آشی میشد که آشپزان اقتصادی برایمان پخته اند.اقتصادنه واقعا دولتیست نه لیبرالی اصلااین وضع مملکت داری رادر هیچ اندیشه ای نمیتوان گنجاند
@Ya_mahdi_Adrekni_313_1422 May 2023Replying toعامل افزایش قیمت ارز هم نقدینگی است .اگر نقدینگی نباشد چطور می تواند گران کند و پابرجا بماند این نقدینگی زیاد است که باعث شده مردم در مقابل زیاده خواهان مقاومت نمی کنند
@mosut22 May 2023Replying toاگر از تثبیت میگویند بیشتر به جهت عملیات کوتاه مدت و دوران گذار به تغییرات ساختاری است