خدا از شما ها نمیگذره من جای شما بودم ترجیح میدادم از خجالت بمیرم .بجای اینکه صدای آقا باشید و اصول رهبری رو در جامعه فریاد بزنید فاز استاد اخلاق گرفتید و مردمی که کنار آقا ماندن رو نصیحت کردید.برید همتون استغفار کنید که اگر جای شما آقا پاره آجر نماینده میذاشت اینجور نظرشان رو بر نظر آقا ترجیح نمی دادند.زین پس با چه رویی در نماز جمعه به مردم سفارش تقوا میکنید؟؟؟
09:09 - 19 June 2026