اینجا مشهد مقابل وزارت خارجه گرمای شدید مادر شهیدان اشکیانی با بیماری سخت و سرم به دست در ۸۷ سالگی خواهران شهید صیاد شیرازی و شهید کاوهو خیلیهای دیگه دو روزه که در اعتراض به توافق، تحصن کردهاند…Show more
4 MB
80 KB
17 June 2026اینجا مشهد مقابل وزارت خارجه گرمای شدید مادر شهیدان اشکیانی با بیماری سخت و سرم به دست در ۸۷ سالگی خواهران شهید صیاد شیرازی و شهید کاوهو خیلیهای دیگه دو روزه که در اعتراض به توافق، تحصن کردهاند…Show more4 MB80 KB
@user16813052705718 June 2026Replying toمنظورتان همین افراداست که سران نظام رامتهم به جاسوسی می کنند12 MB
@Abolfazlardfrush18 June 2026Replying toهمین سران نظام تا جایی مورد احترام مردم هستند که قانون نقض نشه. شما اصل ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی رو مطالعه کنید. حتما متوجه خواهید شد که علنا داره قانون نقض میشه. طبق این دو اصل توافق با آمریکا مجوز مجلس رو میخواد. کلیپش تو ویراست هام هست.بعد مطالعه این دو اصل متوجه میشیدکه چرا ۳ ماهه مجلس بسته نگهداشتن
@user16813052705718 June 2026Replying toدلیل نمی شه اینها چنین رفتاری داشته باشند، درضمن منان رئیسی گفت آقا امام مجتبی خامنه ای دستوردادند حتی نظامیهای که درشعام هستند دراین موردحق رای داشته باشندوگفت تصویبمتن بایدباموافقت دست کمسه چهارم اعضا باشدوفقط یک نفررای منفی دا ده چراآقا تصویب رابه شوراواگذارکردند؟ چرانگفتند مجاس؟ ٠چرامنان رئیسی
@Abolfazlardfrush18 June 2026Replying toلطفا لطفا لطفا این ویراست بنده رو مشاهده کنید. بعد خودتون قضاوت کنید.https://virasty.com/Abolfazlardfrush/1781775404033981170Replying toخواهرم اولا فرماده کل قوا تفسیرش یعنی کل قوای نظامی(نه سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه)ثانیا: خود ما هم فحش رو تایید نمیکنیم.ثالثا: ملتمسانه ازتون خواهش دارم اگه کارای ما به نظرتون عجیب میاد این چهار تا ویدئو التماس میکنم که ببینید.لطفا🙏خواهر من داره علنا اصل ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی نقض میشه.13 MB10 MB14 MB8 MB
@user16813052705718 June 2026Replying toهرکسی می تواند ازسخن آقا تفسیرخودش رابکند من ازهیچکدام ازاسانید انقلابی حتی کسانیکه علم به قرآن دارند ندیدم کسی دراین مورد صحبت کنه چرا؟ آیااین خانم علم به تفاسیر قرآن دارد؟ بنده بی آشنا باقرآن نیستم این سخنان جزایجادشبهه چیزی ندارد الان سامری چه کسی است وگوساله چیست؟
@Abolfazlardfrush18 June 2026Replying toدر بیانیه امام سید مجتبی درمورد سامری و گوساله اش اومده. این خانم از خودش نمیگن که. امام هم کسی نیست حرفی رو بی دلیل بیان کنه. حتما سامری یا سامری هایی بوده که امام درموردش در بیانیه حرف زده. و این مردم هستند که باید پیگر ماجرا بشوند. گاهی وظیفه امام چیز دیگریست و وظیفه امت چیز دیگری.
@user16813052705718 June 2026Replying toمم چندکلیپ ازاین خانم دیدم من امثال این شخص راقبول ندارم شمابراساس حرف این خانم فکرمی کنید منظورآقاازسامری وگوساله چیه؟
@user16813052705718 June 2026من فیلمی راکه گذاشتیددیدم مشکل دقیقا جهادتبیین است ما اینکاررانکردیم ماروشنگری نکردیم جامعه آگاه نیست ویک جامعه آگاه خطاواشتباهاتش زیاداست البته کسانیکه بایداینکاررامی کردند خودشان علم ندارندوخطایشان نیز زیادشده من فیلمی راگذاشتیددیدم اماشماحاضرنشدید حتی سخنان منان رئییی راببینید