شرمنده،شایدبه مزاق برخیخوشنیاید،اما،آقای پزشکیان،اگر دوباره در اثنای تسلسل مذاکرات بی حاصل و خسارت بارتان به کشور حمله شود و زبان تان لال،فرماندهان و بالاتر،خدایی ناکرده،رهبرِجان مان به شهادت برسد،آنوقت،همان که آن #مداح گفت،ما می مانیم و تو ولبه ی تیغ!پ.ن:باقی شعام هم این پیام را به خود بگیرند.
🔷ونس جنایتکار: مذاکرات با ایران در سوئیس دو روز طول خواهد کشید / امیدوارم در مسأله هستهای پیشرفت کنیم.پ ن ادمین : مگر رهبری تذکر ندادند در مورد مسئله هسته ایی؟