مردک میانگین پاس سالم تیم رو ببین برو ببین چطوری جلو دوتا تیم ده نفره هیچ برنامه ای نداشتن و چقدر جلو نیوزلند ک هیچه از لحاظ فنی بد بازی کردن
Replying toمردک میانگین پاس سالم تیم رو ببین برو ببین چطوری جلو دوتا تیم ده نفره هیچ برنامه ای نداشتن و چقدر جلو نیوزلند ک هیچه از لحاظ فنی بد بازی کردن
Replying toشما که خودت میگی اصلا یه دونه از بازی ها رو هم ندیدی!پس چطور نظر میدی؟توی بازی با نیوزلند سه امتیاز اکه گرفته میشد صعود راحت بودچون نیوزیلند تیمی نبود که ایران بخواد بهش امتیاز بده