این قدر حال روحیم خرابه که اعصابم نکشیده حتی یه دونه از بازیهای جامجهانی رو نگاهکنم!ولی ولی ولی اگر اعتقاددارید تیم ملی #فوتبال به دلیل مسالههای فنی و شانسی #فوتبال از جامجهانی #فوتبال حذف شده به لحاظ فهم برای من فرقی با طرفداران #قالیباف نداری!پ. ن: عکسها هم برای اهالی تفکروعبرتند! همین!
شما که خودت میگی اصلا یه دونه از بازی ها رو هم ندیدی!پس چطور نظر میدی؟توی بازی با نیوزلند سه امتیاز اکه گرفته میشد صعود راحت بودچون نیوزیلند تیمی نبود که ایران بخواد بهش امتیاز بده