10h
این قدر حال روحیم خرابه که اعصابم نکشیده حتی یه دونه از بازی‌های جام‌جهانی رو نگاه‌کنم!ولی ولی ولی اگر اعتقاددارید تیم ملی #فوتبال به دلیل مساله‌های فنی و شانسی #فوتبال از جام‌جهانی #فوتبال حذف شده به لحاظ فهم برای من فرقی با طرفداران #قالیباف نداری!پ. ن: عکس‌ها هم برای اهالی تفکروعبرتند! همین!
شما که خودت میگی اصلا یه دونه از بازی ها رو هم ندیدی!پس چطور نظر میدی؟توی بازی با نیوزلند سه امتیاز اکه گرفته میشد صعود راحت بودچون نیوزیلند تیمی نبود که ایران بخواد بهش امتیاز بده
13:04 - 28 June 2026

64 Views


2 Replies

البته که منکر سختی ها پ فشار های روی تیم ملی نیستم و واقعا باید بکم مه خسته نباشن و تلاش خودشون رو کردن

Profile picture of ‌محمدامین عابدینی‌
Replying to
داداش این همه سال فوتبال بازی کردمیه عمر تو اردوهای فوتبالی بودمبعدم خلاصه‌ها رو که می‌دیدمتحلیل‌ها رو که می‌خوندم