خب پس شما هم مثل ما معترضید من با رهبر اصلا کاری ندارم و مسئولین این حکومت از ریشه ی خودشن رهبر یک نفره شما انقلابی ها اینو میگید ولی یکی مثل منو دانیال همه ی مسئولین رو عضو جمهوری اسلامی میدونیم
@user17813581934415 June 2026Replying to and 19 othersخب پس شما هم مثل ما معترضید من با رهبر اصلا کاری ندارم و مسئولین این حکومت از ریشه ی خودشن رهبر یک نفره شما انقلابی ها اینو میگید ولی یکی مثل منو دانیال همه ی مسئولین رو عضو جمهوری اسلامی میدونیم
@Sardardelha11015 June 2026Replying to and 19 othersقبول دارید امیرکبیر آدم خوبی بود درسته؟آیا اون زمان امیر کبیر تونست کاری کنه؟ درسته مدرسه ساخت و کارهایی کرد اما نتونست کار رو از ریشه درست کنه و آخر هم ترورش کردن رهبر هم دقیقا مثل امیرکبیر تنها یک نفر نمیتونه کاری کنه به خصوص الان که اینهمه رسانه و مسئول و مردم علیه رهبرن
@Ak88815 June 2026Replying to and 19 othersیعنی این احمقانه ترین تشبیه ممکن بود که تا به الان خوندم ، امیرکبیر وزیر بود نه رهبر با اختیارات مطلقه، بعد کلا دوره وزارت امیر کبیر چقدر بوده ؟ دوره واقعی و بعد از هرج و مرجهای کمتر از دو سال بوده، وات د فاک واقعا
@Sardardelha11015 June 2026Replying to and 19 othersرهبر هم اختیاراتش محدوده برای مثال اقتصاد که اصلی ترینه دست رهبر نیست مثلا رهبر رییس صدا و سیما رو انتخاب میکنه ولی بودجه صدا و سیما رو کی میده؟ رییس جمهور حالا رییس جمهور بگه صدا و سیما من بودجه ات رو نمیدم اگر حرف من رو گوش ندی صدا و سیما حرف رهبر رو گوش میدی یا کسی رو که بهش بودجه میده؟؟
@Ak88815 June 2026Replying to and 19 othersیعنی این حجم از مزخرفات واقعا باورنکردنیه، جدی میگم، من منطق شماها رو میفهمم، ولی انقدر تظاهر به بلاهت رو نمیفهمم.
@user17813581934415 June 2026Replying to and 19 othersاینا خودشون قبول دارن مشکل هست و اظهار به بلاهت نکردن اتفاقا برای من عجیبه چرا متوجه نیستیم که با عوض کردن نظام شما باید از اول ارتش تشکیل بدی تا ماه ها بشینی ساختار حکومتی رو درست کنی و سال ها تا به ثابت من هم مثل شما فکر میکردم ولی ترجیح دادم یک بار هم شده مطالعه کنم
@Ak88815 June 2026Replying to and 19 othersحالا نمیخواد شما در مورد مطالعات بقیه نظر بدید، وقتی ساختار فساد زاست، وقتی ساختار ناکارآمده و غیر پاسخگوست، وقتی مردم سالها فرصت اصلاحات به سیستم میدن در عوض سیستم بیشتر تمامیت خواه میشه، دیگه اصلاحات بیمعنیه. چرا چون اصلاحات ساختاری منافع گروههایی از قدرت رو تحت تاثیر قرار میده.
@user17813581934415 June 2026Replying to and 19 othersمن حرفتون تا حد زیادی قبول دارم و تا قبل از این جنگ معتقد بودم باید رژیم عوض بشه ولی نتیجه اش شد جنگ و کشتن مردم کشور م میخواد بسیجی باشه میخواد سلطنت طلب باشه میخواد بی طرف باشه با تغییر رژیم هیچ اتفاقی نمی افته شما قبول کنید همون قدر که فساد هست همون قدر هم براش مشکل ساختن براش
@Ak88815 June 2026Replying to and 19 othersاینها تفکیک کن، میل مردم به تغییر دلیل حمله نبود، دلیل مجموعهای از سیاستهای غلط و شکست خورده در بازدارندگی از هستهای تا نیابتی با هزینه گزاف انسانی و مالی بود. مگه مردم در اتخاذ این سیاستها عاملیت داشتند؟ پس حمله مقصرش تصمیمگیرنده این سیاستها بوده، نه مردمی که قدرتی در انتخاب این وضعیت نداشتند
@user17813581934415 June 2026Replying to and 19 othersوقتی در داخل کشور اختلاف زیاد میشه بله تا حد زیادی در ضمن همین موضوع بازدارندگی هسته ای وجود اورانیوم غنی سده ی ۶۹ درصد مگر مانع از حمله ی انمی به کشور نشده و همین بس که چندین بار بمباران شده شما در مقابل قدرت سلطه هستین که به دنبال مستعمره است آقای علی
@Ak88815 June 2026Replying to and 19 othersتوهمات توطئه رو بگذار کنار روی فکت صحبت کن، اختلاف رو کی زیاد کرد؟ کی این شکاف رو به وجود آورد؟ این ایده بازدارندگی در استانه هستهای ۳.۵ تریلیون دلار خسارت زده، ۲ دهه تحریم، ۲ تا جنگ با میلیاردها دلار خسارت، ۵ هزار کشته توی دو تا جنگ حاصلش بوده، ،
@KanYeEastCoast15 June 2026Replying to and 11 othersدوستان فک میکنند همه دنیا عین خودشون🐗و حبشی هستند که از سلاح اتمی استفاده کنند
@user17813581934415 June 2026Replying to and 19 othersعلی آقا میام جوابتونو میدم شرمنده امروز یکم سرم شلوغه