Profile picture of ‌یا لثارات الخامنه ای‌
@Sardardelha11015 June 2026
قبول دارید امیرکبیر آدم خوبی بود درسته؟آیا اون زمان امیر کبیر تونست کاری کنه؟ درسته مدرسه ساخت و کارهایی کرد اما نتونست کار رو از ریشه درست کنه و آخر هم ترورش کردن رهبر هم دقیقا مثل امیرکبیر تنها یک نفر نمیتونه کاری کنه به خصوص الان که اینهمه رسانه و مسئول و مردم علیه رهبرن
Profile picture of ‌Ali 8‌
@Ak88815 June 2026
یعنی این احمقانه ترین تشبیه ممکن بود که تا به الان خوندم ، امیرکبیر وزیر بود نه رهبر با اختیارات مطلقه، بعد کلا دوره وزارت امیر کبیر چقدر بوده ؟ دوره واقعی و بعد از هرج و مرج‌های کمتر از دو سال بوده، وات د فاک واقعا
Profile picture of ‌یا لثارات الخامنه ای‌
@Sardardelha11015 June 2026
رهبر هم اختیاراتش محدوده برای مثال اقتصاد که اصلی ترینه دست رهبر نیست مثلا رهبر رییس صدا و سیما رو انتخاب میکنه ولی بودجه صدا و سیما رو کی میده؟ رییس جمهور حالا رییس جمهور بگه صدا و سیما من بودجه ات رو نمیدم اگر حرف من رو گوش ندی صدا و سیما حرف رهبر رو گوش میدی یا کسی رو که بهش بودجه میده؟؟
Profile picture of ‌Ali 8‌
@Ak88815 June 2026
یعنی این حجم از مزخرفات واقعا باورنکردنیه، جدی می‌گم، من منطق شماها رو می‌فهمم، ولی انقدر تظاهر به بلاهت رو نمی‌فهمم.
Profile picture of ‌RP✌️‌
@user17813581934415 June 2026
اینا خودشون قبول دارن مشکل هست و اظهار به بلاهت نکردن اتفاقا برای من عجیبه چرا متوجه نیستیم که با عوض کردن نظام شما باید از اول ارتش تشکیل بدی تا ماه ها بشینی ساختار حکومتی رو درست کنی و سال ها تا به ثابت من هم مثل شما فکر میکردم ولی ترجیح دادم یک بار هم شده مطالعه کنم
Profile picture of ‌Ali 8‌
@Ak88815 June 2026
حالا نمی‌خواد شما در مورد مطالعات بقیه نظر بدید، وقتی ساختار فساد زاست، وقتی ساختار ناکارآمده و غیر پاسخگوست، وقتی مردم سال‌ها فرصت اصلاحات به سیستم می‌دن در عوض سیستم بیشتر تمامیت خواه میشه، دیگه اصلاحات بی‌معنیه. چرا چون اصلاحات ساختاری منافع گروه‌هایی از قدرت رو تحت تاثیر قرار می‌ده.
Profile picture of ‌RP✌️‌
@user17813581934415 June 2026
من حرفتون تا حد زیادی قبول دارم و تا قبل از این جنگ معتقد بودم باید رژیم عوض بشه ولی نتیجه اش شد جنگ و کشتن مردم کشور م میخواد بسیجی باشه میخواد سلطنت طلب باشه میخواد بی طرف باشه با تغییر رژیم هیچ اتفاقی نمی افته شما قبول کنید همون قدر که فساد هست همون قدر هم براش مشکل ساختن براش
Profile picture of ‌Ali 8‌
@Ak88815 June 2026
این‌ها تفکیک کن، میل مردم به تغییر دلیل حمله نبود، دلیل مجموعه‌ای از سیاست‌های غلط و شکست خورده در بازدارندگی از هسته‌ای تا نیابتی با هزینه گزاف انسانی و مالی بود. مگه مردم در اتخاذ این سیاستها عاملیت داشتند؟ پس حمله مقصرش تصمیم‌گیرنده این سیاست‌ها بوده، نه مردمی که قدرتی در انتخاب این وضعیت نداشتند
Profile picture of ‌RP✌️‌
@user17813581934415 June 2026
وقتی در داخل کشور اختلاف زیاد میشه بله تا حد زیادی در ضمن همین موضوع بازدارندگی هسته ای وجود اورانیوم غنی سده ی ۶۹ درصد مگر مانع از حمله ی انمی به کشور نشده و همین بس که چندین بار بمباران شده شما در مقابل قدرت سلطه هستین که به دنبال مستعمره است آقای علی
Profile picture of ‌Ali 8‌
@Ak88815 June 2026
توهمات توطئه رو بگذار کنار روی فکت صحبت کن، اختلاف رو کی زیاد کرد؟ کی این شکاف رو به وجود آورد؟ این ایده بازدارندگی در استانه هسته‌ای ۳.۵ تریلیون دلار خسارت زده، ۲ دهه تحریم، ۲ تا جنگ با میلیاردها دلار خسارت، ۵ هزار کشته توی دو تا جنگ حاصلش بوده، ،
Profile picture of ‌Ali 8‌
@Ak88815 June 2026
این ایده اگر نبود بمب هسته‌ای رو‌کودن‌های متوهی مثل خضریان گفتند که ‌بی‌نهایت پرت و خنده‌داره. بهش میگن سیاست بازدارندگی در استانه ساختن بمب. یعنی بمب نمیسازه ولی میکه ببین من موشکش رو دارم مواد هم دارم، و دیدیم چی شد
دوستان فک میکنند همه دنیا عین خودشون🐗و حبشی هستند که از سلاح اتمی استفاده کنند
12:34 - 15 June 2026

4 Reactions
179 Views


3 Replies

Profile picture of ‌Ali 8‌
@Ak88815 June 2026
یعنی یک مدلی از پرت و پلا گویی دارند انگار توی غار زندگی می‌کنند واقعا

Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix15 June 2026
تنها کشوری که تا حالا از بمب اتم استفاده کرده اونم ۲ بار کیه سوپرمن؟

Profile picture of ‌RP✌️‌
@user17813581934415 June 2026
دوست عزیز اگر جنبه ی بحث ندارید لطف کنید بحث نکنید اینجا با هر هتاکی برخورد خواهد میخوایید هرکسی باشید ولی اینقدر سنگ غرب و شرق رو به سینه نزنید فک کنم شما ماجرای هیروشیما رو نمی دونید