استراتژی امریکاییها طبق کتاب «نیروی واکنش سریع آمریکا»حمله به ایران اوایل اکتبر یا مارس(چون هوا در جنوب رو به خنکی )است که جنگ رمضان یک روز قبل ازمارس بود.اکنون هم آنهاصبر می کنندتا اکتبر برسد توی این فرصت ناتو راباخودهمراه کنندچون در هوای گرم جنوب نمی توانند بجنگند.بهترین کار گوش به فرمان رهبری است