5d
مثلی لا یبایع مثل یزید بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم دو جمله از رهبر شهید مان و رهبر عزیزمان که در مورد مذاکرات به صراحت بیان شده است .آقایان مذاکره کننده فردا ادعای ولایمتداری نداشته باشید شماها عملا کلام دو نائب امام را زیر پا گذاشتید این در اذهان مردم باقی خواهند ماند .در اولین مذاکره در…Show more
Profile picture of ‌Morshedlou Morshedlou‌
خدا عقلت بده
Profile picture of ‌جانم فدای ایران‌
درینجا به کسیکه حق میگه توهین کردیهم جواب شنیدی و هم دیسلایک ( عدم تایید دیگران) رو اتخاذ کردیبعد انتظار داری کمتر از گل نشنویشترسواری دولا دولا نمیشه
Profile picture of ‌Morshedlou Morshedlou‌
هنوز مذاکرات ادامه دار هست و خیلی چیزها تکلیفش مشخص نیست بعضی ها شروع کردم به فحاشی به تیم مذاکره کننده. بگذارند بیایند تا ببینیم چه میشود بعد یک خاکی به سرمان خواهیم ریخت. من به دیس لایک اهمیت نمیدم. حتا اگر هزار تا باشه.
تکلیف مذاکره با ترامپ هرزه از قبل مشخصه، مذاکره کننده ما فشل و طرف مقابل بدعهد و امتیاز بگیر و امتیاز نده و در نتیجه( خاک توی سر ملت میشه)اینکه پرسیدن نداره
15:51 - 22 June 2026

22 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Morshedlou Morshedlou‌
نه من این حرف را قبول ندارم. تیم مذاکره کننده اگر به توافق دست يافت آنهم با شروط رهبری در نهایت شخص رهبری تفاهم را امضا خواهند کرد. اگر باز بد عهدی کنند ما هم پای بند نخواهیم بود. این کاملا مشخصه. این طور نیست که ما امتیاز بدهیم آنها ندهند.