مبارکمان باشد با ابوسفیان و معاویه برادر شدیم.کلیپ زیر را ببینید و برداشت با خودتان. من دیگر عقلم بجایی قد نمی دهد.#اللهم_عجل_لولیک_الفرج همین.
3 MB

علی سرپاسی Replied
مبارکمان باشد با ابوسفیان و معاویه برادر شدیم.کلیپ زیر را ببینید و برداشت با خودتان. من دیگر عقلم بجایی قد نمی دهد.#اللهم_عجل_لولیک_الفرج همین.3 MB
Replying toتابناک گذاشته تو سایتش اصلیشو ولی میخواسته یه چیز درست بگه و راهشو اشتباه انتخاب کرده از پزشکیان دفاع نمیکنم ولی در ادامه میگه ما کشورهای مسلمان اگه متحد بشیم اسرائیل هیچ کاری نمیتونه بکنه
علی سرپاسی Replied
Replying toپس یعنی ما باید بایستیم و نگاه کنیم که هر وقت شیطان بزرگ دلش خواست به کشورمون حمله کنه و بعدش دوباره بیاد مذاکره و مسئول بی کفایت ماهم بگه اگه مذاکره نمیکردیم فلان میشد وای بر شما وای بر شما غضب الهی در انتظار ماست برای اینکه به جای خدا با شیطان معامله میکنیم
علی سرپاسی Replied
🔖رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس:📌بحث توقف جنگ در لبنان، مدیریت تنگه هرمز، آزادسازی پولهای بلوکهشده و رفع تحریمهای نفتی، از دستاوردهای سفر سوئیس بود.📌نیروهای مسلح ما نیازمند نوسازی هستند و بنده نیز به سهم خود در این حوزه تلاش میکنم تا در بحث تجهیزات…Show more5 MB
Replying toپولهای بلوکه شده چجوری آزاد میشن؟ با خرید کالاهای خوراکی شاید آلوده از آمریکا؟ #معاملهـباـشیطان
علی سرپاسی Replied
🔴 فوری!چرا کانال رهبر معظّم انقلابامروز و در این شرایطبعد از امضای تفاهم رئیس جمهور ایران با ترامپ ملعون، که اظهار علنی کردند علیالصول نظر دیگری داشتند؛امروز (یعنی شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۴:۴۷ دقیقه) این بخش از اولین پیام ایشان در بیش از ۳ ماه قبل (۲۶ اسفند) را بازنشر کردند؟!ای امتای مسئولان...!
Replying toملت مبعوث و عزیز ایران ما باید فتنه مسئولان را خنثی کنیم
علی سرپاسی Replied
@Ghalibaf13 June 2026📍سرلشکر شهید محمد کاظمی رئیس فقید سازمان اطلاعات سپاه در کنار دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد این شهید والامقام
@Ali_Sarpasi14 June 2026Replying toآقای قالیباف جلوی توافق نحس رو بگیرید مردم قبول ندارن این توافق با شیطان رو خودتونو از صف مسئولین منافق جدا کنید