هر مطلبی که رهبری درباره دکتر قالیباف گفتند رو طیف افراطی به هر بهانه ای بی ارزش حساب میکنند. قانون راهبردی یعنی مقابله با زیاده خواهی طرفین مذاکرات با راهبرد قانونی . حالا چطور قالیباف مخالف چهارچوب برخورد با غرب بوده ؟توجه نکنید .ایشون هنوز ولایتمداری رو یاد نگرفتن چه رسد به فهم کلام رهبری