با سلام/امیدواریم که در حل مشکلات کشور موفق باشید.ولی لطفا با این وضعیت گرانی ها به ویژه در بخش مسکن، اجاره بها، و سایر اقلام ضروری، مردم چگونه میتوانند به آینده امیدوار باشند؟لطفابا اقدامی اصولی و سریع، امید را در اقشار ضعیف جامعه(کارگران، بازنشستگان، بیکاران، بی خانه ها، مجردها، ...)زنده کنید.
