جناب سیفالاسلام @Ghalibaf!به عنوان کسی که بدنامی حمایت از شما را در انتخابات به جان خریدم و در میان گزینههای موجود، برای آنچه مصلحت میدانستم، آبرویم را با خدای خود معامله کردم، اکنون از قالیباف کنونی اعلام برائت مینمایم.متاسفانه جنابعالی هم به عاقبت احمدینژاد دچار شدید.
از دو حال خارج نیست:یا پزشکیان -دارای سریعترین رشد رأی- در شرایط انشقاق جبهه انقلاب، پیروز دور اول انتخابات است؛و یا با قالیباف یا جلیلی به دور دوم میرود؛برنده حتمی رقابت پزشکیان-جلیلی، پزشکیان است؛و برنده احتمالی رقابت پزشکیان-قالیباف، قالیباف.رأی من با افتخار: #قالیباف
