18 اردیبهشت 1405
https://virasty.com/nem_owrangi/1778185215356137933یعنی ، شاید آتش بس فریبی بود برای آمریکا ،از طریق ایرانولی چون مشکلاتی هست، به خود #مردم_مبعوث ، سیگنال ضعف مخابره شد . اما بنظرم خود #شیطان_بزرگ میدونه چه فریبی خورده !!با مجتبی طرفه !#ناقوس_جنگ
Profile picture of ‌افکار  |  اورنگی‌
افکار | اورنگی

@nem_owrangi  •  17 اردیبهشت 1405

اینکه ما نمیدونیم دقیقا چه اتفاقی داره میفته و چرا یهویی انقدر تناقضات متفاوتی رقم میخوره ، شاید به این دلیل باشه که نه دشمن ، #آقا_مجتبی رو میشناسه و نه #مردم_مبعوث !و خب وقتی چیزی رو نشناسیم و دربارش صحبت بکنیم ، دچار #مغلطه میشیم .که خودتون هم زیاد دیدید !(ادامه 👇)

Show this thread

چرا قبول آتش بس رو برای ایران خوب می دونی ؟و چرا فکر می کنی آمریکا اشتباه کرد؟
17:00 - 18 اردیبهشت 1405

45 Views