چرا قبول آتش بس رو برای ایران خوب می دونی ؟و چرا فکر می کنی آمریکا اشتباه کرد؟
اینکه ما نمیدونیم دقیقا چه اتفاقی داره میفته و چرا یهویی انقدر تناقضات متفاوتی رقم میخوره ، شاید به این دلیل باشه که نه دشمن ، #آقا_مجتبی رو میشناسه و نه #مردم_مبعوث !و خب وقتی چیزی رو نشناسیم و دربارش صحبت بکنیم ، دچار #مغلطه میشیم .که خودتون هم زیاد دیدید !(ادامه 👇)Show this thread
@Aliii110x8 May 2026Replying toچرا قبول آتش بس رو برای ایران خوب می دونی ؟و چرا فکر می کنی آمریکا اشتباه کرد؟