پس که فقط برای نقض بند اتش بس و عقب نشینی رژیم سگیونیستی از لبنان به ژنو تشریف بردید!!!#ایران#ترامپ#ونس#اورانیوم#بازرسانـآژانسـانرژیـاتمی#بازدید#علی_الاصول
18:10 - 22 June 2026

38 Views