ع
علیرضا خوش باطن
@Alireza_Khoshbaten
پس که فقط برای نقض بند اتش بس و عقب نشینی رژیم سگیونیستی از لبنان به ژنو تشریف بردید!!!
#ایران
#ترامپ
#ونس
#اورانیوم
#بازرسانـآژانسـانرژیـاتمی
#بازدید
#علی_الاصول
18:10 - 22 June 2026
38
Views
Replying to
@Alireza_Khoshbaten