19h
پرتابه که میگن برا اینه که آتش بس نقض نشه، وگرنه شما همون موشک و بمب بگو. درستش همونه
Profile picture of ‌بانو‌
Replying to
همین الان یعنی ده دقیقه پیش زدن دیگه؟
Profile picture of ‌بَسام | Basam  🇱🇧‌
Replying to
امشب دیگه، منظورتون چیه
Profile picture of ‌بانو‌
Replying to
منظورم امشبه که زدن قشم و..گفتن پرتابه؟
Profile picture of ‌بانو‌
من شنیدم گفتن موشک
منظورم رسانه های طرفدار مذاکراته. وگرنه خیلیا گفتن جنگ و موشک و..
02:13 - 28 June 2026

1 Reactions
37 Views