19h
پرتابه که میگن برا اینه که آتش بس نقض نشه، وگرنه شما همون موشک و بمب بگو. درستش همونه
Profile picture of ‌بانو‌
Replying to
همین الان یعنی ده دقیقه پیش زدن دیگه؟
Profile picture of ‌بَسام | Basam  🇱🇧‌
Replying to
امشب دیگه، منظورتون چیه
Profile picture of ‌بانو‌
Replying to
منظورم امشبه که زدن قشم و..گفتن پرتابه؟
من شنیدم گفتن موشک
01:55 - 28 June 2026

43 Views


1 Reply

Profile picture of ‌بَسام | Basam  🇱🇧‌
Replying to
منظورم رسانه های طرفدار مذاکراته. وگرنه خیلیا گفتن جنگ و موشک و..