19hپرتابه که میگن برا اینه که آتش بس نقض نشه، وگرنه شما همون موشک و بمب بگو. درستش همونه111083731
بانو@bano_13519hReplying to @Alirezarasmiهمین الان یعنی ده دقیقه پیش زدن دیگه؟01018
بَسام | Basam 🇱🇧@Alirezarasmi19hReplying to @bano_135امشب دیگه، منظورتون چیه01026
بانو@bano_13518hReplying to @Alirezarasmiمنظورم امشبه که زدن قشم و..گفتن پرتابه؟110271
بَسام | Basam 🇱🇧@Alirezarasmi18hReplying to @bano_135منظورم رسانه های طرفدار مذاکراته. وگرنه خیلیا گفتن جنگ و موشک و..100371