This post was deleted by the post author.
اَمـانه@Amaneh23 June 2023خیر1107491
اَمـانه@Amaneh23 June 2023این خاطرات برمیگرده به یه هفته اومدن به مشهد با مدرسه 😂🤦♀️امام رضا به احتمالا اشتباه دعوتمون کرده بودن 🚶🏻♀️🤦♀️020753
تبسم؛)🇮🇷🌷@Tabasom3 June 2023Replying to @Amaneh2مردم مدرسشون اینا رو اردو میبره مشهدد حالاها مااا میبرن یه جای بی خود اونم ۱۵۰ هزار تومن میگیرنمن آرومممم 🙂22076811
اَمـانه@Amaneh23 June 2023ینی فشاااری که این یخ دربهشت بهم اورد فشااار سنگینی بودا😐😂0107
" ִֶָ 𝗗i𝗮r𝘆 "@My_Diary3 June 2023Replying to @Amaneh2and@Tabasomپس ما چرا ۱۰ تمن دادیم؟😔🤲🏻البته مال اردوی تابستون بود...010762
تبسم؛)🇮🇷🌷@Tabasom3 June 2023Replying to @Amaneh2دوستم دوتا از داداشاش مشهد زندگی میکنن میگفت گرون شدهبحث بستنی داشتیم میگه بستی های مشد شده ۳۰ تومن دیگه یه بستنی مشدی هم نمیتونیم بخوریمقبلا هر دو قدم به بستنی و آبمیوه فروشی میرسیدیم میخریدیم و میخوردیم لعنت 🥲🙂0106