7 February 2025
‏اسم مذاکره را می‌آورند که چیز خوبیست. انگار کسی باخوب بودن آن مخالف است! امروز وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران یکی ازپرکارترین وزارت خارجه‌هاست؛ با دنیا همه جور مذاکره میکنند و قرارداد میبندند. استثنا آمریکاست. البته رژیم صهیونیستی را اسم نمی‌آورم، چون دولت نیست. یک باند جنایتکار غاصب است.
رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا عاقلانه، هوشمندانه و شرافتمندانه نیست...دلیل؟ تجربه! راه حل مشکلات، داخلی است و به دولت بسیار امیدوارم بتواند مشکلات معیشتی مردم را کم کند.#مذاکره
18:12 - 7 February 2025