اسم مذاکره را میآورند که چیز خوبیست. انگار کسی باخوب بودن آن مخالف است! امروز وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران یکی ازپرکارترین وزارت خارجههاست؛ با دنیا همه جور مذاکره میکنند و قرارداد میبندند. استثنا آمریکاست. البته رژیم صهیونیستی را اسم نمیآورم، چون دولت نیست. یک باند جنایتکار غاصب است.

