فریادهای مردم، فقط سوختِ موشکها در میدان نیست! فریادهای مردم، جوهرهی کلماتِ مستحکمِ دیپلماسی هم هست...
@MaestroShayan11 April 2026Replying toبا عرض معذرت ما هیچ نقشی نداریم!درخیابان گفتیم نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا!محقق شد؟!دوستان عزیز پشت صحنه چنان جلسه گذاشتن که مذاکره محقق بشه!ما کلا نامحرمیم!
@MaestroShayan11 April 2026Replying to andمذاکره یک کلمه! نگفتیم اسرار نظامی رو بگن !همه چی رو قاطی نکن!نامحرم: از زبان سگ زرد باید شنید کلمه مذاکره رو!البته رو این موضوع علاقه ای ندارم بحث کنم!خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه!جهت اطلاع شما :اسرائیل درخواست چند هزاربمب رو به شرکت بویینگ داده!بشین وتماشا کن دوست عزیز!#عاشق_مذاکره