4 April 2026
یک جریان #منزوی ، کم‌تعداد و بی‌آبرو که زمانی مسئولیتی داشته، امروز بدون جایگاه مردمی تلاش می‌کند تصویر #چندصدایی از ایران به جهان القا کند.تا شاید در بین سیاستمداران آمریکایی کسی پیدا شود و برای آنها جایگاه قائل شود.اما مردم انقلابی ایران این جریان را عددی حساب نکرده و #اجازه_نخواهد_داد صدایی م…Show more
@Mahaak4 April 2026
Replying to
کم تعداد؟! برو تعداد روم اصلاح طلبان همینجا رو ببین حاج آقا بعد نظر بده😂
اکثر مردم بیکار نیستن بشینن تو مجازی برن تو روم فلان و بهمان؛ فقط اس کلا اینجوری‌ن و فکر می‌کنن خیلی زیادن.مردم واقعی توی خیابون‌ن
18:18 - 4 April 2026

2 Reactions
93 Views


1 Reply

Profile picture of ‌امیرمحمد ناطقی‌
@AM_Nateghi4 April 2026
به نکته کلفتی اشاره فرمودید که برادران توسعه طلب کلا موقع رای گرفتن وجود این حجم عظیم رو یادشون میاد و گرنه خیلی جو غالبن 😄