4 April 2026
یک جریان #منزوی ، کم‌تعداد و بی‌آبرو که زمانی مسئولیتی داشته، امروز بدون جایگاه مردمی تلاش می‌کند تصویر #چندصدایی از ایران به جهان القا کند.تا شاید در بین سیاستمداران آمریکایی کسی پیدا شود و برای آنها جایگاه قائل شود.اما مردم انقلابی ایران این جریان را عددی حساب نکرده و #اجازه_نخواهد_داد صدایی م…Show more
کم تعداد؟! برو تعداد روم اصلاح طلبان همینجا رو ببین حاج آقا بعد نظر بده😂
18:00 - 4 April 2026

42 Reactions
1906 Views


6 Replies

Profile picture of ‌سرآهنگ | SarAhang‌
@Foroutan_IR4 April 2026
Replying to and
زیادید؟ بیایید تو خیابون کم‌تون کنیم. :»

@Measamb4 April 2026
Replying to and
دقیقا مشکل اینجاست که روم شبکه مجازی و فیک رو به خواست واقعی مردم ترجیح میدید اگر جرائم دارید برید در یک میدان اصلی و این اظهارات رو بکن

Profile picture of ‌احمد پیروزمند‌
@Ahmad_pirouzmand4 April 2026
Replying to and
مگر هر که اصلاح طلب بود ، دلیل بر این است که هر چرندیاتی که سازشکارانِ منافق مطرح کردند بدون فکر تأیید و قبول کند؟ این آمار گیری شما صحیح نیست

Profile picture of ‌مصطفی بوالحسنی‌
@MBolhasani4 April 2026
Replying to and
بیا کف میدون

Profile picture of ‌امیرمحسن‌
Replying to and
اکثر مردم بیکار نیستن بشینن تو مجازی برن تو روم فلان و بهمان؛ فقط اس کلا اینجوری‌ن و فکر می‌کنن خیلی زیادن.مردم واقعی توی خیابون‌ن

Profile picture of ‌سهراب فیضی‌
@SohrabMirza4 April 2026
Replying to and
امام خمینی خیلی وقت پیش گفته بود تعدادشون کمه ولیپر رو هستند.🤣