چرا می شه اون موقع کسی جرعت نمی کنه راحت به خط هواییت تجاوز کنه مثل روسیه،و ایران می تونه محموله های کمکی و نجات دهنده رو به لبنان و حتی یمن برسونه بمب اتم استراتژیک همون لحظه رونماییش قدرت ایران رو به حد قابل توجهی افزایش می ده اون موقع حداقل ترین کارش تهدید دولت لبنانه که حزب الله رو دستگیر نکنه