7d
Replying to
برای بستن تنگه باید بمب اتم تست کنی البته مقصر همه چیز خامنه ای ها هستند دستور نظامی سازی نمی دن نه قالیباف و عراقچی وبقیه مسئولین مذاکره کننده
اگر بزرگترین عامل نساختن بمب اتم آیت الله خامنه ای شهید بود دشمن هیچ موقع ریسک نمی کرد که ایشان رابه شهادت برساند.زیرا بزرگترین کابوسشان ایران اتمیست.اکنون هم آیت الله خامنه ای مانند بازی شطرنج باید با مهره هایی که دارد بازی کندو وقتی همه وفاقی و مذاکره دوست و بعضی ها متوهم هستندساخت بمب اتم سخت است
05:21 - 21 June 2026

34 Views