Replying to andاگر بزرگترین عامل نساختن بمب اتم آیت الله خامنه ای شهید بود دشمن هیچ موقع ریسک نمی کرد که ایشان رابه شهادت برساند.زیرا بزرگترین کابوسشان ایران اتمیست.اکنون هم آیت الله خامنه ای مانند بازی شطرنج باید با مهره هایی که دارد بازی کندو وقتی همه وفاقی و مذاکره دوست و بعضی ها متوهم هستندساخت بمب اتم سخت است