7d
برای بستن تنگه باید بمب اتم تست کنی البته مقصر همه چیز خامنه ای ها هستند دستور نظامی سازی نمی دن نه قالیباف و عراقچی وبقیه مسئولین مذاکره کننده
23:33 - 20 June 2026

73 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Amir rezaey‌
اگر بزرگترین عامل نساختن بمب اتم آیت الله خامنه ای شهید بود دشمن هیچ موقع ریسک نمی کرد که ایشان رابه شهادت برساند.زیرا بزرگترین کابوسشان ایران اتمیست.اکنون هم آیت الله خامنه ای مانند بازی شطرنج باید با مهره هایی که دارد بازی کندو وقتی همه وفاقی و مذاکره دوست و بعضی ها متوهم هستندساخت بمب اتم سخت است