post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Aian🚩‌
@Kim_Aian_19978 May 2026
Replying to and
وایییترامپچقدر منبع خوبیهترامپ کیه؟خباون گفتجمهوری اسلامی ام گفت بیا یه دونه از آمار و کدملی های ما بیشتر بدهاومد داد؟خیر جالبه …Show more

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
داداش سال ۴۰۱ اومدن گفتن نظام دیگه این بار تمومه ۲۲ بهمنو نمیبینه سال ۴۰۴ باز مثل اسکولا اومدن گفتن نظام جمهوری اسلامی دیگه تموم ایندفعه با دفعه های قبل فرق داره آخرشم هیچ ***** نتونستن بخورن از این به بعدم نمیتونن بخورن خیالت ما حالا حالا هستیم 😂

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
ببخشید شما *********.خور منی ؟ آخی چقدر حقیرانه منتظرین که عمو ترامپتون از وسط اپستین بیاد نجاتتون بده 🥺 چقدر بدبختین کوچولو ها ترامپ حتی سس خرسی ام به کتفشه دیگه شما که جای خود داریناتفاقا اومد که ندیدی ۱۶۸ تا بچه رو نجات داد ؟ ندیدی یه سری دختر ورزشکارو نجات داد؟ هنوز منتظری ؟ 🥺 گریه نکن حالا

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌امیرحسین‌
@AmirhS239 May 2026
به هر حال تلاش برای بیداری یک نفر هم مفیده
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX829 May 2026
نه این بحثا برای بیدار کردنشون نیست به نظرتون کسی که اعتقاد داره ترامپ اپستینی و نتانیاهو عمو هاشن منطق میفهمه؟ ما فقط میخوایم بهشون ثابت کنیم که بی شرفن
Profile picture of ‌امیرحسین‌
@AmirhS239 May 2026
نیاز نیست ثابت کنیم. ثابت کردنش باعث بی پروا تر شدن و قبح شکن تر شدنشون میشه. بهتره حداقل با حرفای خودشون ثابت کنیم اشتباه میزنن یکم درست تر انتخاب کنن اگه نکردن دگ ضررش مال خودشونه
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX829 May 2026
اینا دیگه آب از سرشون گذشته همین الانم سگ ترامپن بدتر که نمیخوان بشن من خیلی با منطق حرف زدم باهاشون دلیل و مدرک آوردم ولی نمیفهمن خیالتون راحت
عب نداره بالاخره بخوایم مث خودشون رفتار کنیم بدرد نمیخوره. شد شد نشدم ما چیزی از دست ندادیم اون ارامش روانشو بیشتر از دست میده.
01:39 - 9 May 2026

1 Reactions
40 Views


1 Reply

Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX829 May 2026
ما یه زمانی به حرمت همون آقایی که همینا مسخرش کردن فحشش دادن هیچی نگفتیم الان دیگه نداریمش پس دیگه مهم نیست هر کسی فحشی بده به خودش برمیگرده ما ام خسته شدیم دیگه صبرم یه حدی داره تا کی باید هیچی نگیمو اونا فحش خواهر مادر بهمون بدن؟