در همین صدا و سیماایشون، به ژنرال سلیمانی گفت: موی دماغ آمریکاآمریکایی ها را برادر خواند و از دشمنان عذر خواستو مهمتر از همه اینکه در کمال وقاحت گفت: پیغمبر و افرادش در جنگ لت و پار شدند،آن زمان کدوم گوری بودیدکه اعتراض نکردید؟

امیرحسین Replied
در همین صدا و سیماایشون، به ژنرال سلیمانی گفت: موی دماغ آمریکاآمریکایی ها را برادر خواند و از دشمنان عذر خواستو مهمتر از همه اینکه در کمال وقاحت گفت: پیغمبر و افرادش در جنگ لت و پار شدند،آن زمان کدوم گوری بودیدکه اعتراض نکردید؟
امیرحسین Replied
اول ک بگم الهی قربون تک تک شماها بشم🙂نزدیک ظهر بود مادرم هوشیاریش بهتر شد و چشماشو باز کردگوشیمو نشون دادم و گفتم مامان ببین دوستام برات دعا کردن🥺آروم و شمرده گفت:تشکر کن و بگو ب جای من شبا توی هیئت یا حسین بگن🥲
Replying toخدا به حق نفس صاحب نفسای عزای سیدالشهدا به زودی به دستای بریده سقا شفای کامل عنایت کنه ک توفیق بده عاشورا گریه کنن به ارباب بی کفن 💔
This post was deleted by the post author.
🔔 مسئولین محترماینکه تعهّد دادید یعنی؛💢در قبال تک تک جان های شیعیان لبنان مسئولید و باید پاسخگو باشیدباید مظلوم را یاری کرد و مقابل ظلم ظالم ایستاد🔸به تفاهم با شیطان بد عهد امید نبندید🔸برای اطاعت از ولی فقیه، نظر خودتان را کنار بگذارید✅ و علی الاصول به نظر امام خامنه ای برگردید
Replying toاینکه لبنان کربلا نمیشه که قطعی هست ولی اینکه شیعه داره شهید میشه خاک توی سر مسئولین
Replying to andباید سپاه تل آویو رو موشک باران کنه.پدرسگ های پدرسوخته حرومی. نمیدونم چرا خدا چرا اینا رو تو خونه هاشون با یک زلزله عظیم زیر خاک نمی فرسته تا دنیا یک نفس راحت از دست این جانیان کودک کش نسل کش ،بکشه !!!
Replying to andچون ظلم تا نباشه که مظلوم و حق نیست
@saree_khanoom16 June 2026مامانم امسال اولین سالیه ک توی این ۴۰ سال دَرِ فاطمیه رو خودش باز نمیکنه🥲بمیرم برا اشکات مامان الهی💔😭پ.ن:مامانم موسس ی فاطمیه حضرت زهراستمادرم....❤️🩹مادرم ک همچنان بستریه و من این لیاقت رو دارم ک کنار تختش باشم🥲فقد کاش میتوستم ب جاش درد بکشمکاش درد نکشهکاش من این روزارو نمیدیدم💔
@Amirhussein00116 June 2026Replying toان شاالله خدا سلامتی میده . از این حقیر گوش کنید . آروم جوری که بشنوه کنار تختش روضه بخونید . و آروم گریه کنید به اهل بیت . روضه حضرت رقیه زیاد بخونید ان شاالله کار سازه
@Amirhussein00117 June 2026Replying toسلامت باشید خواهر ان شالله این کنیز حضرت زهرا زودتر بلند بشن و شهادت حضرت رقیه خودشون آستین بالا بزنن 💔
@saree_khanoom17 June 2026Replying toانشاالله خدااااا از دلت بشنوه زودتر مرخص بشه 🦋🥲خدا بهت سلامتی بده💫
امیرحسین Replied
@Amirhussein00114 June 2026Replying to andandان شاالله به حق سیدالشهدا و ماه محرمش زودتر از بستر بیماری بلند بشن و عزاداری کنن 💔
امیرحسین Replied
@Ashrafi135713 June 2026بسیار مهمبسیار مهمامشب ساعت ۲۱ یه تجمع مهم برگزار میشهثابتی نماینده تهرا نوشت: در اعتراض به مخفی کاری تیم مذاکره کننده و نقض خطوط قرمز #امام_سیدمجتبی_خامنهای در مذاکرات، همراه با جمعی از نمایندگان مجلس امشب (شنبه) در میدان ابن سینا واقع در پل چوبی جمع خواهیم شد.
امیرحسین Replied
@Drmaryammorshedi11 June 2026
امیرحسین Replied
@Drmaryammorshedi11 June 2026اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِفقیر…Show more
@Amirhussein00112 June 2026Replying toان شاالله اجرا بشه و نتیجه داشته باشه . گرچه اگر غلط اجرا بشه جز آسیب چیزی نداره در جامعه .
@Ya74810 June 2026برد من وقتیه کهجونمو براش ببازم...🇮🇷برد من وقتیه کهبه تو ببازم...
@zfani6710 June 2026برد من وقتیه کهبا کفنم که پرچم ایرانه راهی قطعه شهدا بشم ....ان شاء الله #چالشیهوییبرد من وقتیه کهبه تو ببازم...
امیرحسین Replied