بامداد
@Ammar_118
اونجا که حسین نعمتی میگه :
من به غمگین ترین حالت ممکن شادم
تو به آشوب دلم ثانیه ای فکر نکن
14:48 - 27 March 2026
136
Views
Replying to
@Ammar_118